Friday night :)

Hejhej!
Idag har det varit en rätt skön dag!
Först va det skola och sen åkte jag och Stephanie hem till henne och fixade lite.
Sen åkte vi till gymmet och gymmade, skitnice!
Det var jättebra och det tog verkligen! :D
Måste gå nästa vecka igen! ♥
Imorgon ska jag plugga och åka till Hööks för att köpa vita ridbyxor som jag ska ha på söndag!
Varför tror ni det? Jo vet ni vad? :) Jag ska vara med på en hopptävling i stallet, min första isåfall :)
Sjukt taggad :D♥ Lite nervös.... :o :p Längtar iaf :)
 
Japp det var lite som jag hade på hjärtat :)

Puss och Kram Livetsdagbok ♥


En bild för nåra veckor sen, hoppning :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback