Skolan + Till Isabelle Stenslätt en text♥

Har varit lite ensam sista tiden, verkar som jag är osynlig :( Men så är det väll ibland eller ALLTID :O
Saknar dig verkligen Isabelle Stenslätt, du måste komma tillbaka, du gjorde så att allt var bra, och när någon var dum så sa du emot, du var min ängel ♥ Men det är du fortfarande men bara längre bort! :(
Hoppas du har det bra för jag har absolut inte lika bra som du, puss på dig! ♥
Låten är till dig!
Saknar dig skitmycket, ♥♥♥♥♥♥♥ Det finns ingen lika snäll som du längre för det var du!
Alla andra verkar inte gilla mig, dom tycker säkert att jag inte är så "cool" man måste vara
för att hänga med dom, dom skäms typ för att vara med mig :'(
Du måste komma tillbaka, det är inte bra utan dig :( SAKNAR DIG! ♥
Sötiis<3

Kommentarer
Postat av: Bella

Saknar dig meee !! , blir tåröggd <333333333 jag kan tyvärr inte komma tillbaka :(

Det finns folk som inte förstår att du är en riktig vän och inte en som som försöker vara kol för att passa in !! <333 det är bra!!!

2011-04-06 @ 19:39:10
URL: http://lovebella.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback